Over ons

Informatie over Team World Kiss Day Nederland 2014

Gino Deira

Gino Deira is een Surinaamse filmmaker die werkt vanuit zijn hart, zijn gevoel en passie voor zijn vak. Liefde voor zijn familie, vrienden en liefde voor zijn medemensen, daar draait het om bij hem. Een kus is een middel om liefde te tonen en daarom is World Kiss Day een perfecte dag om liefde te tonen aan degenen van wie je houdt. World Kiss Day is een dag van liefde.

Quote: See the World Through His Eyes

 

Donnal Tjin A Kiet

Donnal Tjin A Kiet, Business administrator van Team World Kiss Day Nederland.

Hij behaalde in 2013 zijn Bachelor in Business administration aan de Hogeschool HBO Nederland

en vervolgd zijn loopbaan als interimmer in de finance.

 

Quote: Teamwork makes the dream work

 

Arvin Tjin A Kiet

Arvin Tjin A Kiet, Event Manager binnen het World Kiss Day team.
In Suriname geboren, woont nu 11 jaar in Nederland en heeft 18 jaar ervaring met het organiseren van evenementen.

Quote: Your career is what you get paid to do. A calling is what you were made to do.

 

Ruby Kaersenhout

Positief, energiek, ondernemend en een echte levensgenieter. Dat ben ik! Met twee eigen ondernemingen, Compromiz en Freedom For Life help ik mensen graag aan hun gezondheid, zowel op relationeel, op fysiek als op financieel vlak. Hardlopen, salsa dansen en fitness zijn enkele activiteiten die bij mij wekelijks op de agenda staan. Daarnaast besteed ik zoveel mogelijk tijd aan mijn dierbaren, want zij maken het leven pas echt de moeite waard! Bij de organisatie van World Kiss Day heb ik verschillende petten opgehad. Zo was ik de communicatiespecialist, de copywriter, de dichter, de personal assistant, de designer en bouwer van de Kissing Booth om er maar enkele te noemen. Het was een bijzondere ervaring om aan dit inspirerend evenement deel te mogen nemen, een ervaring die ik nooit meer zal vergeten!

 

Quincy Mahangi

Naast een vader van 2, man van 1 ben ik een liefhebber van mooie merken, cultuur en verhalen. Zowel het horen, als het vertellen van deze verhalen.

Luisteren naar de dingen waar men gepassioneerd over is en je helemaal laten innemen door die passie. Zien wat zij zien, voelen wat zij voelen. Daar kick ik op.

Ik ben dus ook voortdurend op zoek naar authentieke en mooie verhalen. Dat doe ik zowel privé als zakelijk.

Met BQ Branding help ik anderen (bedrijven) met het vormen (schrijven) en vertellen van hun verhaal.

Dit vanuit een hun eigen identiteit en visie. De creatie van een merk vind ik iets heel persoonlijks en intiem.

Mijn aanpak is daardoor ook persoonlijk. Ik kijk naar de persoon achter het bedrijf, achter het idee. Samen gaan wij eraan werken om zijn identiteit te transformeren naar het bedrijf.

Vervolgens geven wij vorm aan de manier van communiceren richting de doelgroep. De marketing.

Een verhaal geeft betekenis, geeft structuur. Is meeslepend en verbinden mensen met elkaar. Leiden tot conversatie.

Tijdens dit event vertel ik samen met anderen het verhaal van een kus. Persoonlijk en intiem.

worldkissday-2014